6 Kasım 2013 Çarşamba

Google Haritalar bazı telefon numaraları, Web siteleri & açıklamaları eksik

Google Places LogoBir kaç sorunları Google Maps yıl ve Google Maps kaç sorunları üzerinde olmuştur unutmak olabilir tüm şikayet hakkında elma haritalar IOS 6 ile bugün vardır. Biz muhtemelen hangi birçok, asla çözümlenmiş haftada üç ya da öylesine hataları nokta.Google Haritalar, insanlar yanlış acil servis ve çok çok daha fazla vaka gönderme gibi önemli konular da nasibini aldı.Söyledi, ancak başka hata gidermek için arıyor Google yeşim Wang gönderildi. O bu Google Rehber yardım forumda yayınlanmıştır. Hata, işinizde bu telefon numarası eksik listeleme sonucu, web sitesi adresini ve iş açıklaması. Yeşim yazdı: bazı raporlar telefon numaraları, Web siteleri veya açıklamaları eksik görüyorum. Takımın araştırıyor. Bu son 5 gün ya da öylesine içinde olmazdı.Aşağıdaki örnekler deftere nakledebilirsiniz. Ben bir tane var ne zaman bir güncelleştirme ile geri geleceğiz.Google Maps profil kontrol edin ve iyi olduğundan emin öneririz. Aksi takdirde, Google Maps forumda şikayet etmeye çekinmeyin.Forum tartışma Google Rehber Yardım.


Google Haritalar, Googlenın kendi iş adresi ve ayrıntıları içeren sayfalarda reklam yarışmacı izin için yoludur. İşadamları bunu istemiyorum. Lets umut Apple çaresizlik reklam aynı seviyeye düşmek değil


"daha fazla bilgi" tıklandığında son bir haftadır yer sayfamızı 400 hata üretmektedir... Değil sadece ama bizim hedef anahtar kelimeler yer sonuçlar bizi ilk sayfa filan darbeleme tarafından istila


Google Maps ile benim yakınma hakkında söyleyeyim / Google + Yerel/eski Google Rehber. Onlar bizim değerlendirme yinelenen hesabıyla ilişkili aracıları adında bir bizim oluşturulan ajanlar yıl önce geçmiş. Her olası çıkış yoluyla sorunu hakkında bilmelerine izin: geri göndermeye, onları sayfa bildirerek bir yinelenen söylemek onları-e doğru "Google + Your Business" Google + sayfasında "Google +" Google + sayfa söylemek onları ne zaman (işaret içinde değil) ayrıntıları düzenlemek için tıkladığınızda olduğunu. Sadece... bir şey yapmayacaklardır en az 2 ay oldu ve ben sürekli onlara izin. Çok saçma.


Kendini tamir edebilir herhangi bir yanlış bilgi bkz: Google Haritalar hakkında bir şey olsa. Genellikle gözden geçirilmesi, düzenleme için birkaç hafta sürer, ama henüz o was asla sabit bir düzenleme yaptım inanmıyorum: http://www.google.com/mapmaker


WordPress: Bir güvenlik sorunu veya NotWebmasterWorld haftalık Round-Up 1 Kasım


MIDI dosyaları çalmıyor benim websiteJust göreve yeniden tasarım bir Web sitesi var zengin çocuk...LÜZUM TAVSİYE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder