18 Kasım 2013 Pazartesi

Sakin ol & Google SSL arama terimi şifreleme - arama motoru Watc rağmen devam

hurricaneÇalkantılı bir kaç hafta için SEO olmuştur. Biz Google ile özel bir ilgi varsa hepimiz hissediyorum; rağmen her zaman tek yönlü bir ilişkisi olmuş. Google SEO endüstrisi hakkında umurunda değil. Google kullanıcılarının hakkında umurunda değil.


Duru SEOlar üzerinden SSL sorunu ve bu onların görünüm-Google yeniden değerlendirmek için zorlanıyorlar en iyi getirerek & bizim sektöründe en kötü.


Örneğin, onun büyük Martin Macdonald SEO sanayi en meşru sorular ile ilgileneceğiz Google bazı cevaplar zorlamaya için SSL konuyla ilgili dilekçe başladı. Tüm onun puan ile Google geleceği konusunda aynı fikirde değilim iken, birisi yalnızca Google doğrudan trafik için ödeme markalar verilen varlık başvuru bilgilerini ikiyüzlülük içinde Googlenın elini zorlamak çalışıyor iyidir.


Flipside on "bildiğimiz SEOlar hazırla sonuna Google gerekir?" makale geçen haftaki değişiklikleri yanıtımız tüm kötü parçaları kapsüllü hissettim. Şimdi bir şey yok ama iş Gareth Owen saygı ve biftek; kendi ajansı mutlu müşteri bir yeri vardır, ama bu madde daha az Komplo teorisyenleri, Google SEO öldürmek için gizli bir Master var inanmak istiyorum grup besledin mi hissettim. Bu insanlar büyümek gerekiyor.


"Soru kalır: Googlenın ana ne kadar popüler ilk etapta yapılan doğal algoritma ortadan kaldırmak için plan mı?"


Sizin için bir cevap vereyim; No Hayır değil. Web geçmişi bakın; Kimin güzel günlerini çoktan gitmiş, siteleri ile çevrili çünkü onlar onlara popüler yaptı görmezden tarafından kendi kullanıcı tabanı yabancılaşmış. Digg üzerinde kimse girdi mi? Öyle düşünmüştüm.


"2010 yılında biz önerilen algoritma değişiklikleri geliştirilmiş kaliteli arama sonuçları burada iki farklı insan test paneli arama sonuçlarını sundu ve değerlendiriciler vardı 8,157 yan yana deneyler rütbe hangi sonuç kümesini daha iyi ve 2.800 değerlendirme nasıl gerçek Google kullanıcıları küçük bir örnek değiştirmek için...... değişikliklerdir yanıt görmek için tıklayın olup olmadığını görmek için 13,311 hassas değerlendirme yapılan sadece biz değişim kullanıcılarımızın yararlanacak düşünüyorsanız uygulanmaktadır."


Basitçe söylemek gerekirse; Eğer kullanıcı test edecek her ne ise, yerine doğal arama daha yararlı Google doğal sonuçları kurtulacaksınız tek yoludur. Bundan daha adil bir şey söyleyemem. Bu test veya sonuç hiç yaşanma olasılığı mı?


".. .ama sadece notionally arama trafiği yüzde 10 tarafından etkilenebilir sağlam veri değerini biliyoruz ve yüzde 10"bilinmeyen"sağlam değil."


Bu oldukça tembel. En yüksek rakam Cutts verdi makaralama yerine, neden bazı sabit veri mevcut? Ben GA için bol sitelerin den 100000 ziyaret hepsi için doğal arama trafiği % 1i daha az etkiler söyleyebilirim, bir hafta ve ben ile erişebilirsiniz. Ben bunu kabul edecekler, bu sinir bozucu veri eksik, ama gerçekten SEO, yatırım Getirisini bir artış sürüş iletişim kurmak için benim yeteneği üzerinde etkisi yok. Bunu bir düşün; Google için daha da önemlisi; kullanıcılar veya aylık raporunuz için artırılmış güvenlik?


"..... .birçok yüzde 50 (to) en iyi ki o görünmek biz-ebilmek beklemek, özellikle ticari niyet aramalarında veya aramalar için PPC reklamları tıklama başı maliyet nerede yüksek... en doğal arama sonuçları şimdi kat aşağıda yoludur."


Yine, tembel varsayımları; Bu bir başkasına ait bulgular küçük bir tıklama haritalama testleri sayısına göre ikinci el hesabıdır. Google tartışmaya katkıda bulunmak istiyorsanız SERPs, değişiyor kullanıcıların arama sonuçlarını yorumlamak nasıl araştırma benzer bir parçası yapmak. Bazı tıklama haritalama yazılımı almak, bir grup insan bazı SERPs otur ve bize ne insanlar tıklayın üzerinde söyle. Bize ne doğruluyor veya özgün çalışma sayaçları. Bu yararlı bir katkıdır.


".. .onlar kullanıcı niyeti belirlemek için akıllı bir algoritma oluşturmak mümkün değil ve bu nedenle, büyük şirketler kendi masraflarını tüm listelerin tepesine istekli."


Bu bana facepalming vardı. Semantik web açmadım çünkü sadece Ar- Ge vermek için Googlenın strateji mi?! İnsanlar, çünkü en görünür siteleri zaman yatırım yaptık ve kullanıcılar için bir cevap istiyorum bir şey yaratmak çaba tatmin doğal arama kullanın. Tabii ki Google değil sadece söyleyeceğim en yüksek teklifi kazanır. Thats neden bir) kalite puanı icat edilmiştir ve cant b) neden ödeme de doğal listelerinde sıralaması.


Digital scan of original KEEP CALM AND CARRY ON poster owned by wartimeposters.co.ukGoogle öldürmeye gerçekten inanıyorsanız doğal arama çıkmak ve gerçek, web pazarlama kişi konuşur. Kaç kez bir gün bir ödenen arama reklamınızı tıkladıklarında isteyin. Benim deneyim, yaklaşık yüzde 70i bu onlar kaçının them olarak onlara güvenmiyorlar size bildirir.


Google, tüm geçmişi insanlara güvenmek ve bu onun geliri kadar aramak için hendek olmayacak bir algoritmik arama motoru üzerinde kurulan bilir. Elbette Google, daha ticari sorguları için ödenen arama reklamları gösterir, ama asla onun doğal sonuçları kurtulacaksınız.


Mesaj basittir; Panik yapma ve kalay folyo şapkanı çıkar. Gerçek araştırma yapıyor ve değişiklikleri kullanıcı ve markalar için çalışmıyor göstermek hakiki anlayış üreten insanlar tüm bu anti-Google duygu geri istiyorsa, ne sanayi ihtiyacı var. Bir mafya toplanma ve onlara duymak istediklerini söyleyen hiçbir tartışma önemli bir katkıda bulunmaktadır.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder